راهنمای خرید محصولات ایده هنر

راهنمای خرید تابلو نخ و میخ رنگی 🎁

تابلو نخ و میخ رنگی دوچهره و ازدواج

راهنمای خرید تابلو نخ و میخ رنگی Colore String Art 🎁

بهترین کادو ولنتاین ، هدیه تولد ، کادو روز مادر

بهترین کادو ولنتاین ، هدیه تولد ، کادو روز مادر

در راهنمای خرید تابلو نخ و میخ رنگی درباره قیمت ، اندازه ، نحوه سفارش ، مدت زمان تحویل و بسته بندی و سایر موارد مهم توضیحات کامل داده شده است.اگر سوالی باقی مانده میتوانید با تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.

تابلو نخ و میخ رنگی چیست؟

یک محصول شیک و مدرن می باشد که هم از لحاظ زیبایی بهترین سوژه برای دکوراسیون و زیبایی فضا و همچنین بهترین کادو ممکن برای مناسبت های خاص می باشد و به دلیل داشتن زیبایی هر چه تمام و داشتن دقت و ظرافت خاص خود میتوانید برای مخاطب خاص و عزیزان خود خرید کنید که مطمئنا سوپرایزی بینظیر میباشد.

این تابلو دستی هنری با گره زدن نخ های رنگی دور چندین میخ (میخ های دوران دایره ای بر تخته ام دی اف) ساخته میشود و طی گره زدن نخ از یک میخ به میخ دیگر و تکرار مکرر آن حدود 12 هزار بار تصویر مورد نطر خلق میشود.

چند نمونه از خروجی های تصاویر از تابلو را مشاهده کنید 🧐

تابلو نخ و میخ رنگی سحر گریشینخ رنگی سحر قریشی

تابلو نخ و میخ رنگی لیونل مسیتابلو رنگی لیونل مسی

تابلو نخ و میخ رنگی حیوانات نخ رنگی حیوانات

تابلو نخ و میخ رنگی کودک و نوزادنخ و میخ رنگی کودک و نوزاد

تابلو نخ و میخ رنگی کریس رونالدوتابلو کریس رونالدو

تابلو نخ و میخ رنگی دوچهره و ازدواجتابلو نخ و میخ رنگی دوچهره و ولنتاین

تابلو نخی رنگی لوگو و آرمتابلو هنری لوگو و آرم

تابلو های آماده نخ و میخ رنگی

تابلو نخی رنگی چارلی چاپلینتابلو چارلی چاپلین

تابلو نخی رنگی استاد شجریان

تابلو هنری استاد شجریان

توضیح در مورد راهنمای خرید تابلو نخ و میخ رنگی

این محصول کاملا متفاوت با تابلو سیاه سفید میباشد.در تابلو رنگی از ۵ رنگ استفاده میشود تا عکس خروجی ما به واقعیت نزدیک باشد. رنگهای (قرمز.سبز.آبی.سفید.مشکی) که با ترکیب این رنگ های بینهایت رنگ میتوان در آورد. البته در اینجا بحث در مورد نخ میباشد نه جوهر بخاطر این باید ترکیب این پنج رنگ نخ رو طوری بافت که رنگ های آنها ترکیب پیدا کند و برعکس سیاه و سفید یک باره با یک نخ شروع و تمام نمیشود و به نوبت هر رنگ را بعد از تعداد گره محدود رنگ های نخ را باید عوض کرد و مطمعنا خروجی کار تابلو رنگی زیباتر از پیشنمایش های ما میباشد چون رنگ نخ ها و طراحی های و کار های خاص در حین کار تابلو را زیباتر میکند.

تابلو نخی رنگی از نمای نزدیک

جزئیات تابلو نخی رنگی

جزئیات تابلو نخی رنگی

موارد خرید

این محصول کادویی تمام انتطارات را از یک هدیه ارزشمند و خاص براورده میکند که بهترین کادو برای روز تولد و خاص ترین کادو برای ولنتاین و هدیه برای روز مادر و… میباشد.
و همچنین تابلو نخی رنگی را میتوانید برای دکوراسیون و زیبایی خانه خود استفاده کنید چون علاوه بر طراحی چهره میتوان نوشته کوتاه نیز حتی سفارش داد.

قیمت تابلو نخ و میخ رنگی؟

به دلیل گره و استفاده از نخ زیاد با رنگ های متفاوت هزینش از سیاه سفید بالاتره.

قیمت محصولات را میتوانید از لینک ورود به پست سفارش تابلو مشاهده کنید.

قیمت بروز تابلوها در بخش سفارش موجود است میتوانید از اینجا قیمت ها را مشاهده کنید.😊

 

انتخاب شکل و اندازه تابلو ⚪⬜🔶

در شکل قالب های لوزی، دایره و مربع میباشد که بسته به سلیقه شما در دکوراسیون فضا سفارش داده میشود که عموما برای کادو شکل دایره را انتخاب میکنند.

اندازه ها در دو سایز ۸۰سانتیمتری و ۶۰سانتی متری میباشد که قیمت های هر سایز متفاوت است.ولی در تابلوی رنگی قطر 80 به دلیل نمایش خوب جزئیات تصویر نمایش بهتری دارد.

مقاومت تابلو چگونه است؟

از مصالح مقاوم و با کیفیت بالا استفاده میشود تا ماندگاری طولانی تابلو و افت کیفیت نداشته باشند.

استفاده از میخ های زد زنگ و مقاوم استفاده از ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت و یا پلی استر مقاوم و نخ های رنگی ابریشمی استفاده میشود تا در مدت زمان طولانی پاره شدنی و یا شل شدگی نخ اتفاق نیافتد.

در تابلو استرینگ رنگی به دلیل استفاده از ام دی اف مرغوب و یا پلی استیل در برابر نفوظ آب مقاوم است و اگر ضربه و یا زمین بیافتد نمیشکند و در مقابل رطوبت کم به صورت دائم سالم میماند.
همچنین میتوان با دستمال مرطوب تمیزش کرد.
نخ های استفاده شده برای تابلوی نخی رنگی از جنس ابریشم است و اطمینان کامل داده میشود که طی چندین سال شل یا پاره نمیشود.

مقاومت مصالح مورد استفاده

در این تابلو از ۲۵۰ میخ فولادی و ۵ رنگ نخ ابریشم و چوب ام دی اف مرغوب استفاده میشود.تقریبا در هر تابلو نخی رنگی ۵۰۰۰ متر (۵کیلومتر)نخ استفاده میشود.فروشگاه ایده هنر با استفاده از وسایل با کیفیت و با دوام سعی میکند رضایت مشتریان عزیز را جلب کند و محصول خریداری شده را ماندگار کند.

انتخاب سبک

این تابلو ها را عموما برای کادو بهتر است شکل دایره انتخاب شود چون سلیقه طرف مهم است و شکل دایره عموم پسند است ولی اگر برای دکور یا کادر مخصوص در یک فضا را در نظر دارید میتوان از شکل مربع یا لوزی استفاده شود.

در کادویی نخ و میخ رنگی چه تصاویری میشود استفاده کرد؟

در تابلو رنگی نخ و میخ میتوان از عکس چهره تکی یا دو چهره استفاده کرد و یا عکس لوگو با نخ های رنگی و یا حتی متن کوتاه با نخ و میخ رنگی ممکن است.

نخ و میخ سیاه سفید (تک رنگ) یا رنگی سفارش بدم؟

انتخاب نخ و میخ رنگی یا سیاه سفید بسته به سلیقه خریدار میباشد که هر کدام در جای خود زیبا است.
در تابلو نخی تک رنگ حدود ۳۰۰۰ بار گره نخ دور میخ انجام میشود ولی در تابلو نخی رنگی حدود ۱۲۰۰۰ بار انجام می شود و پروسه نوبت دهی برای هر نخ در هر چند گره دارد به همین دلیل تابلو نخی رنگی هزینه بالایی دارد.
برای سفارش تابلو نخ و میخ رنگی کلیک کنید و برای سفارش تابلو نخ و میخ تک رنگ کلیک کنید و یا مراجعه یا با تماس با شبکه های ارتباطی ما سفارش دهید.

📆 مدت زمان تحویل چند روز است؟⏳

بدلیل تعداد گره های زیاد تابلو رنگی و زحمت و سلیقه زیاد برای تابلو ۳ تا ۴ روز برای تابلو نخی رنگی طول می کشد. ولی با توجه به نهایی کردن سفارش شما و انتخاب عکس مورد نظر و تایید خروجی پیشنمایش تابلو و مدت زمان ارسال تا درب منزل تابلو تک رنگ حدودا ۵ تا ۸ روز تحویل درب خانه شما زمان میبرد.

اطلاعات در مورد تابلو نخ و میخ سیاه و سفید

فروشگاه ایده هنر تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش خرید و جزیات تابلو نخ و میخ سیاه سفید را در اختیار مشتریان عزیز گذاشته میتوانید با کلیک و ورود به صفحه راهنمای خرید تابلو نخ و میخ  با محصول کاملا آشنا شوید.

بسته بندی و کادو پیچی

بسته بندی های محصولات کادو ایده هنر بصورت کاملا سفارشی و منحصر بفرد ایده هنر می باشد. تابلو را داخل باکس چوبی ام دی اف خام که روی آن را همراه با حک عکس چهره مورد نظر و متن دلخواه مناسبتی یا تبریک انجام میشه و هیچ نیازی به کادو پیچی و دغدغه بسته بندی کادو بعد از تحویل محصول نیست و سپس باکس را داخل فوم و یونلیت و آن را نیز داخل کارتن مقاوم مخصوص ایده هنر با لوگوی اختصاصی ایده هنر جایگذاری می شود تا کاملا مطمعا و بدون مشکل تحویل درب منزل شما داده شود.

 

نمای پشت و روی باکس تابلو نخ و میخ رنگی

نمای پشت و روی باکس

 

آنباکسینگ جعبه نخ و میخ رنگی

آنباکسینگ جعبه

 

ارسال محصولات ایده هنر با تیپاکس صورت می گیرد و خیلی سریع و بصورت کاملا ایمن در اختیار مشتریان عزیز تحویل داده میشود.کد مرسوله از سایت تیپاکس برای شما ارسال شده و شما میتوانید هر لحظه جویای وضعیت محصول خرید شده خود باشید. 🤗

برخی از خریداران عزیز خواستار فیلم کار تابلوی خودشان را نیز سفارش دهند.بله ایده هنر امکان این کار را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده میتوانید با تماس یا ارتباط با شبکه های اجتماعی ما قبل از شروع کار تابلو اطلاع دهند.

خرید تابلو نخ و میخ رنگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.